۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳

اعضای مجمع روحانیون مبارز با محکوم کردن اقدامات گروهک تروریستی داعش تاکید کردند: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید برای دفع این توطئه خطرناک دست در دست هم قیام کنند و آرامش را به کشور عراق بازگردانند.

به گزارش خبرآنلاین، مجمع روحانیون مبارز، جلسه مجمع روحانیون مبارز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمد خاتمی» تشکیل شد.

در این جلسه حوادث تأسف بار اخیر کشور عراق و حمله گروهک تروریستی موسوم به داعش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای مجمع روحانیون مبارز در این جلسه تصریح کردند: بدون تردید کشتار مردم بی گناه و ارتکاب جنایات هولناک با نام اسلام و حکومت دینی نتیجه ای جز ایجاد انزجار از دین و بدبین کردن انسان ها از قرآن و اسلام نداشته و این اقدامات در جهت تامین منافع قدرت های شیطانی و صهیونیسم برای حضور بیگانگان در بلاد اسلامی خواهد بود.

اعضای مجمع روحانیون مبارز در این جلسه یادآور شدند: حساب گروه های وابسته متعصب و طایفه گرای تروریستی با هر ادعایی از حساب مسلمانان و مذاهب اسلامی جدا بوده و باید همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی برای دفع این توطئه خطرناک دست در دست هم قیام نموده و آرامش را به کشور عزیز عراق بازگردانند.

همچنین اعضای مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای دشمنان اسلام برای تسلط بر بلاد اسلامی از دیرباز ایجاد اختلاف و راه انداختن جنگ های فرقه ای بوده است.

اعضای مجمع روحانیون مبارز به همه برادران شیعه و سنی توصیه و تاکید کردند که به هیچ وجه تحت تاثیر تبلیغات تفرقه انگیز و تحریک احساسات مذهبی قرار نگیرند و با اقدامات نسنجیده، خدای نخواسته اسباب گسترش این فتنه عظیم و خطرناک را فراهم نسازند و اتحاد امت اسلامی را که مهم ترین هدف استراتژیک و عامل اساسی بقای اسلام است، خدشه دار نکنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    6 12
    یک بیانیه 4 خطی برای محکومیت داعش کافی بود، این که دیگه جلسه نمیخواست
    • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
      1 2
      این جلسات به صورت دوره‌ایی و منظم هر دو هفته یکبار تشکیل و مسایل روز کشور و جهان اسلام مورد بحث و گفتگو قرار میگیرد.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    1 2
    این جلسات به صورت منظم هر دو هفته تشکیل و مسایل روز کشور مورد بحث و گفتگو قرار میگیرد. ضمنا 4 خط نیست یه بار دیگه بشمار